Izeara: 6Inch Body Serum



HARGA PASARAN: RM89.00/ 200ML
HARGA TAWARAN: RM80.00
POSTAGE RM6 SMNJG/ RM10 SS


NAK TAK HILANGKAN LEMAK HODOH DI PERUT SEAWAL 48 JAM??
---------- -- --------------------- - - - - - -
Hanya bermodalkan dua angka, anda boleh hilangkan lemak-lemak hodoh diperut anda seawal 48 jam sahaja tau
Saya Jamin anda pasti teruja dgn produk hebat ini..
Saya adalah pengguna setia.....
------------------------ ------- ---------------------- --
SAPU JER BOLEH KURUS KE ??
Inilah soalan pertama kak enot sebelum guna & yakin utk menggunakan 6 Inch Body Serum....
Tetapi setelah menggunakannya selama 35 hari,
Alhamdulillah sgt2 teruja & bersyukur xsangka produk 6 Inch Body Serum Izeara ni betul2 powerfull.
Kak enot dah berjaya turun hampir 28 KG hanya dlm masa 35 hari...5 Star kak enot bg pd Produk ni....
Berminat nak kurus pantas dgn sapu2 jer....
Baca dulu komen2 testimoni di bawah ni.. Pasti Teruja habisss
----------------- II ---------------


“Turun 6 Inchi selepas guna 48 Jam ! Really amazing result,
macam xpercaya pun ada..
Ukuran asal dkt 16inch, lepas guna 48jam, 10 inch !
Seluar yg biasa guna ketat pon memang longgar habis.
Really thankfull pd produk 6 Inch Body Serum ni,
dahlah murah ,berkesan sgt2.. tq2
Rita 30, Kuala Lumpur
=============================


# AKHIRNYA IMPIAN SAYA JADI KENYATAAN #
" Saya tau ramai yg Senasib seperti sy dahulu,
sgt stress bermacam produk kurus dah guna,
last2 semua hanya menghampakan....
Duit dah habis puluh ribu kat produk & treatment..
1 day tu, sy nampak iklan 6 Inch Body Serum,
sy nekad utk cuba memang really dpt result yg amazing
Gile X Percaya !
Berat saya turun hampir 6 KG selepas 5 hari guna
MEMANG X Sangka, syukur sgt2
- anita 26 Anita Kuala Lumpur
==================================


Bukan senang nak cari produk kurus yg benar2 menjadi
sekarang ni,
dah guna macam2 losyen, mkn ke,
ape semua dah cuba,
Tetap hampeh..
Setelah sy nekad cuba ‘6 Inch Body Serum’ ni
Memang sumpah mcm Xpercaya sebab ;-
- Memang X panas langsung,
- X berminyak langsung, yg buatkn rasa xbest mcm losyen kurus lain.
- Bau yg sangat2 fresh menaikkan mood uolls bila cium,
( Xda bau mcm perfume xbest @ minyak angin, bcoz produk ni from 100% Extract Alami)
- Xda langsung rasa gatal2 or miang2..
Memang rasa mcm xpakai apa2..
Yang paling mcm XPercaya, bila timbang lepas 2 minggu guna,
WOW dah 12 kg turun tanpa kawal diet @ Ubat kurus lain..
Hanya sapu2 manja sambil tengok tv je dah blh kurus..
Memang 5 star bg kt company Izeara bcoz keluarkan
produk Superb ni ‘6 Inch Body Serum’ d best …
Nadia 28thn Jasin,Melaka



=============================================
Anda ada masalah Imej yg membuatkan anda rasa tak senang
& malu apabila ditegur rakan anda ?
(Masalah Obesiti)
Don’t Worry la…..




=====================================




DIJAMIN 500% TERJAMIN KEBERKESANNYA
TELAH TERBUKTI BERJAYA MENURUNKAN BERAT BADAN DENGAN PANTAS
100% TANPA KESAN SAMPINGAN
=======================





SUDAH TERBUKTI PADA RIBUAN TESTIMONIAL YANG BERMASALAH OBESITI
Kelebihan ‘6 Inch Body Serum’ ( Formulasi Pertama Di Asia )
‪#‎Stem‬ Cell Formula


KELEBIHAN IZEARA 6INCH BODY SERUM 200ML :
☑ Produk 100% Bebas bahan kimia
☑ Produk 100% Bebas Paraben
☑ 100% Terjamin keberkesanannya menurunkan 6 Inch dalam tempoh 48jam
☑ Menghilangkan parut & selulit lama
☑ 100% Membakar lemak, membentuk struktur badan, mengekalkan kecantikan badan

HARGA BORONG SILA SMS@WASSAP 019-5417696 
MINIMA BORONG 10 
BAYARAN SEBELUM 3PM !!. 
PENGHANTARAN HARI YANG SAMA BY POSLAJU 
JUMAAT & SABTU TIADA PENGHANTARAN.

Share this:

JOIN CONVERSATION

1 comments:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI



    ReplyDelete